Pogoji poslovanja

Z uporabo spletne strani trgovina.kirn.si potrjujete, da razumete pogoje poslovanja, ki so navedeni v nadaljevanju in se z njimi strinjate. Splošni pogoji poslovanja sledijo predpisom s področja varstva potrošnikov, upoštevajoč mednarodne kodekse za spletno in elektronsko poslovanje.

Podatki o ponudniku storitve

Spletno stran trgovina.kirn.si upravlja podjetje Kirn, d.o.o. Osnovni podatki podjetja:

KIRN, trgovina, posredništvo, uvoz, izvoz, d.o.o., Aljažev breg 21, Ilirska Bistrica
kratki naziv: KIRN, d.o.o., Ilirska Bistrica
E: info@kirn.si
T: 05 714 44 80
F: 05 710 08 65
M: 041 338 702
Sedež: Aljažev breg 21, 6250 Ilirska Bistrica
Identifikacijska številka za DDV in davčna številka: SI 17235642
Davčni zavezanec: da
Matična številka: 5680344000
Transakcijski račun: SI56 1010 0002 9031 319 – Banka Intesa Sanpaolo d. d.
Osnovni kapital: 41.729,00 EUR
Vrsta organizacije: Družba z omejeno odgovornostjo
Direktor: Aljoša Kirn
Podjetje Kirn, d.o.o. je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Kopru, 30. 11. 1992.

Dejanski sedež, kjer podjetje opravlja dejavnost, je Bazoviška cesta 32, 6250 Ilirska Bistrica.

Cene

Navedene cene so izražene v evrih in vsebujejo DDV. Cene veljajo pri nakupu preko spletne strani in se lahko spreminjajo. Velja tista cena, ki je aktualna ob oddaji naročila.

Način plačila

Kupnina se lahko poravna:
– z odkupnino po povzetju,
– z nakazilom na transakcijski račun podjetja Kirn, d.o.o. po poslanem predračunu/ponudbi.

Pošiljanje in stroški dostave

Ponudnik bo blago poslal, takoj ko bo to mogoče. Dostavo opravlja Pošta Slovenije. Naročila, prejeta do 12. ure, se praviloma odpošljejo isti dan. Pri večini artiklov, ki so na zalogi, kupec dobi naročeno v 2–3 delovnih dneh. Za izdelke, ki niso na zalogi, kupce obvestimo o predvidenem času dostave. Cena dostave ne glede na težo in velikost paketa znaša 6,00 €. Pri nakupu nad 50 € je dostava brezplačna. Pri plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna kupcu provizijo za prenos denarja v skladu s svojim cenikom. Plačilu provizije Pošti Slovenije se lahko izognete, če kupnino plačate po predračunu. Dostava je mogoča samo na poštne naslove znotraj Slovenije.

Postopek naročila

Izberemo artikel, mu določimo morebitno barvo in velikost ter ga dodamo v košarico. Klik na ikono košarice pokaže njeno vsebino. Tukaj lahko artikle brišemo ali jim spreminjamo količino. Pritisk na gumb “preračunaj poštnino” nam pokaže stroške pošiljanja. Če smo artikle brisali ali dodajali količine, moramo pritisniti na gumb “posodobi košarico”, da potrdimo novo stanje košarice. Ko izberemo vse želene artikle, pritisnemo “nadaljuj na blagajno → ”. Določimo naslov za dostavo, izberemo način plačila in lahko zaključimo nakup.

Zaključek nakupa

Vnesemo vse potrebne podatke, da bo pošiljka uspešno prispela na izbrani naslov. Priporočamo, da ob tem ustvarite tudi uporabniški račun, ki omogoča pregled nad preteklimi in bodočimi nakupi, urejanje naslovov za dostavo in druge ugodnosti. Nakup je možen tudi brez registracije. S pritiskom na “Kupite sedaj” je naročilo oddano. Sledi obvestilo, da je naročilo v obdelavi. V najkrajšem možnem času blago pripravimo in status naročila se spremeni v zaključeno. Zelo redko se zgodi, da ne moremo izpolniti naročila pod ponujenimi pogoji in ga moramo zavrniti.

Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Spletna trgovina pred oddajo naročila omogoča prepoznavanje in odpravo napak. Če uporabnik preskoči podatke, ki jih prodajalec potrebuje za obdelavo naročila, ga stran opozori, katera polja mora izpolniti. V zadnjem koraku se izpiše povzetek naročila. Vse podatke lahko kupec po potrebi spremeni. S klikom na povezavo “spremeni” se lahko popravi naslov za stik, naslov in način dostave, telefonska številka in doda morebitne opombe. V razdelku “NAROČILO”  je navedena cena in število posameznega artikla, delni znesek naročila in skupni znesek z vključeno dostavo. S klikom na puščico lahko kupec dodaja ali briše število izbranih artiklov, ki jih želi kupiti. Klik na rdeči križec v celoti odstrani artikel iz košarice oziroma naročila. Kupec lahko ureja izbrane izdelke tudi s klikom na “uredi košarico”, kjer lahko doda še kakšen artikel. Preden kupec pritisne zeleni gumb “Kupite sedaj”, ga napis še enkrat opozori, naj preveri in po potrebi popravi podatke. Prav tako je tik nad gumbom pojasnjeno, da bo s pritiskom na gumb oddano naročilo z obveznostjo plačila. Če si kupec premisli in ne želi oddati naročila, lahko izprazni košarico ali pa preprosto zapre okno brskalnika. Po pritisku na gumb se kupcu odpre stran, kjer so povzeti vsi podatki, ki nam jih je posredoval. Če potrošnik šele na tej točki uvidi napako, nam lahko pošlje sporočilo na trgovina@kirn.si in nas s tem obvesti, kako želi popraviti ali preklicati naročilo.

sredstva za prepoznavanje in odpravo napak

Sklenitev pogodbe

Pogodba je sklenjena, ko kupec prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Naročilo se lahko prekliče dve uri po oddaji z odgovorom na elektronsko pošto. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku in je shranjena na strežniku ponudnika. Kopijo pogodbe dobi kupec na elektronski naslov, ko je naročilo sprejeto. Registrirani uporabniki lahko kadarkoli dostopajo do pogodbe preko svojega uporabniškega računa.

Odstop od pogodbe

Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh po prevzemu blaga, brez da poda razloge za svojo odločitev. Odstop od pogodbe mora sporočiti ponudniku v pisni obliki preko navadne pošte ali na elektronski naslov info@kirn.si. Najlažje to stori tako, da izpolni pripravljen OBRAZEC ZA UVELJAVLJANJE PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE. Kupec mora blago vrniti v 14 dneh, od dneva, ko je odstopil od pogodbe, na naslov Kirn, d.o.o, Bazoviška cesta 32, 6250 Ilirska Bistrica. Ponudnik vrne celotno kupnino v najkrajšem možnem času ali najkasneje 14 dni od prejema obvestila o odstopu. Za vračilo kupnine se uporabi tisto plačilno sredstvo, ki ga je izbral potrošnik za plačilo naročila. Pri odstopu od pogodbe kupca bremeni samo strošek vračila blaga. Blaga, vrnjenega proti odkupnini, ne sprejemamo.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če je blago izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Zakonsko jamstvo in skladnost blaga

Prodajalec mora potrošniku dobaviti blago, ki izpolnjuje subjektivne in objektivne zahteve za skladnost blaga. To pomeni, da mora biti blago skladno s prodajno pogodbo.
Blago, ki ga prodajamo, je skladno, kadar ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Kupec lahko ugotovljeno neskladnost sporoči prodajalcu v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena, tako da natančno opiše neskladnost in obvestilo pošlje na trgovina@kirn.si ali se osebno zglasi v trgovini Kirn, Bazoviška cesta 32, Ilirska Bistrica.
Potrošnik lahko od prodajalca zahteva najprej brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga. Če to ni mogoče, pa zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstop od prodajne pogodbe in vračilo plačanega zneska. Potrošnik pa lahko odstopi od prodajne pogodbe in takoj zahteva vračilo kupnine, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Varovanje osebnih podatkov in strinjanje z njihovo obdelavo

Uporabniki se z nakupom v spletni trgovini strinjajo, da podjetje Kirn, d.o.o. hrani njihove podatke. Podjetje Kirn, d.o.o. se zavezuje, da bo skrbno varovalo osebne podatke uporabnikov, ki so bili zbrani ob naročilu blaga. Osebni podatki se bodo uporabili izključno za potrebe uspešne dostave naročenega blaga in za obveščanje o novostih v spletni trgovini. Podatki na strežnikih ponudnika so ustrezno tehnično zavarovani in zaščiteni z uporabniškim imenom in geslom. Osebni podatki v nobenem primeru in pod nobenim pogojem ne bodo predani tretji osebi.

Pritožbe in spori

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Za vse informacije, nejasnosti ali reklamacije smo dosegljivi na telefonski številki 041 338 702, ali na trgovina@kirn.si e-naslovu.
V primeru potrošniškega spora ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov. Za morebitne spore, ki jih trgovina in potrošniki ne bi uspeli sporazumno rešiti, je pristojno Okrajno sodišče v Ilirski Bistrici.
Evropska platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je dosegljiva na povezavi.